Üdülj belföldön! – Magyarország rád vár

0
86

Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – néhány helyszín azok közül, amelyeket a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) népszerűsít legújabb, belföldi kampányában. A MTÜ kiemelt céljai között szerepel a belföldi turizmus élénkítése, ezért indítja el, immár negyedik alkalommal belföldi kampányát, amely Magyarország felfedezésre váró, kevésbé ismert látnivalóira koncentrál.

A kampányban az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, eddig országszerte több mint 300 partner csatlakozott, amelyek „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat. 

A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország minden évszakban többet tartogat annál, mint amennyi a fotókba belefér, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincset és programlehetőséget kínál a belföldi utazóknak. „Hazánk kulturális és aktív programkínálata nagyon sokszínű, a lehetőség csak karnyújtásnyira van, hogy rácsodálkozzunk az ország sokszínűségére, a hazai vendégszeretetre.” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ új kampánya azt szeretné elérni, hogy az utazást tervezők gondolják újra belföldi nyaralásukat, és keressenek fel eddig kevéssé ismert helyeket, próbáljanak ki új programokat, hiszen Magyarország sokkal izgalmasabb, sokkal többet tartogat annál, mint azt sokan gondolják.

Az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatot kínálnak a látogatóknak 2018. május 15. és augusztus 20. között.  Az ajánlatok a nyári időszakban elérhető árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat tartalmaznak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.  

A www.hellomagyarorszag.hu weboldalon részletes információk találhatóak az egyes desztinációk élménykínálatáról, programlehetőségeiről.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a belföldi forgalomélénkítő kampánnyal párhuzamosan a regionális országokban népszerűsíti Magyarország vidéki desztinációit. A kiemelt küldőpiacokon pedig a „Spice of Europe” kampánnyal Budapest népszerűsítésére fókuszál az Ügynökség.

Horváth K. József

https://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/52891/pics/lead_800x600.jpg

https://ecoblogstar.blogstar.hu/2018/05/20/udulj-belfoldon-magyarorszag-rad-var/52891/

Guller Zoltán,Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ),Magyarország rád vár

forrás:ecoblogstar.blogstar.hu
11-2 gazdaság – kereskedelem

Hozzászólás

hozzászólás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

nyolc − kettő =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..